Herkent u deze problemen?

Conventionele lage druk injector.

  • Motor start niet of slaat slecht aan.

  • Onregelmatig stationair  lopen.

  • Verlies van motorvermogen.

  • Te hoog brandstof verbruik.

  • Te hoog CO% of beschadigde katalysator.

  • Motorstoring's lamp brand.

 

Een mogelijk antwoord op deze problemen is het reinigen van de injectoren.

 

Er van uitgaande dat de elektronica van uw auto goed functioneert en de auto een normale onderhouds historie heeft, kan het reinigen van de injectoren een goede oplossing zijn voor bovenstaande problemen. Ook als uw auto meer als 100.000 Km heeft gereden, er op LPG is gereden of als u veel korte afstanden rijd is het raadzaam de injectoren te reinigen.

FSI hoge druk injector.

Ook veel benzine motoren hebben direct ingespoten brandstof systemen welke soort gelijke symptomen kunnen vertonen.

Veel voorkomende klachten zijn;

  • Miss-fire fouten

  • Slechtere koude start en onregelmatig lopen in de eerste minuten

  • Mengsel regeling gaat naar te rijk

Echter zijn deze injectoren meestal niet te reviseren en kunnen wij deze enkel testen om zo onnodige vervangingskosten te voorkomen.

BMW inj.jpg
FSI inj.jpg